sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Cele șapte minuni

 

Astăzi am mers la cules de zâmbete. În Spitalul Fundeni sunt copii de toate vârstele. Chipurile lor sunt întunecate de spiritele rele ale tratatelor de medicină : insuficiență renală, ciroză, leucemie.





 



 
 Sistemul medical nu este în măsură să ajute sufletele acestor copii, nu poate să o facă nici pentru trupuri. Lipsesc multe, e greu.



 




 
Rețeta unui zâmbet este ușoară : câțiva oameni buni, două-trei idei, implicare după gust și sponsori cât cuprinde. Sincer, eu mi-aș dori să adaug și puțină drojdie, să crească totul.







 
Prieteni și colegi, oameni cu suflet, sunt alături în proiecte de acest fel. Fiecare din cei ce au participat la întâlnire au fost sprijiniți de persoane care merită mulțumiri așa că o fac și eu, tuturor : MULȚUMESC, OAMENI BUNI !

 





 
 

Astăzi am modelat baloane, am pregătit decorațiuni pentru Crăciun, ne-am pictat pe față, ne-am jucat și am dăruit copiilor biscuiți, iaurturi, bomboane, ciocolată, fructe, ouă kinder cu surprize, jucării și un zâmbet.

 


 




 
În camera de joacă, pe tablă, a rămas scris titlul ultimei lecții de cultură generală : cele șapte minuni.
Privind în ochii acestor copii și apoi în ai noștri, am aflat care sunt cele mai mari șapte minuni ale tuturor timpurilor : sănătatea de luni, sănătatea de marți, sănătatea de miercuri, sănătatea de joi, sănătatea de vineri, sănătatea de sâmbătă, sănătatea de duminică.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu