miercuri, 9 mai 2012

Atletico de Athletic

Încă nu s-a terminat prima repriză, este 2-0 pentru Madrid și sper ca Bilbao să egaleze pentru ca atmosfera asta deosebită să se prelungească și să incurce definitiv orarul de decolare al avioanelor.
Astăzi pe Otopeni au aterizat 33 de curse de la Bilbao și 25 de la Madrid.
Mii de oameni.
Mii de oameni veseli că participă la un eveniment chiar și în colțul celălalt al Europei.
Mii de oameni decenți care își cântă favoriții.
Mii de oameni care știu să se bucure.
Am fost printre ei, i-am fotografiat, mi-au zâmbit, mi-au făcut cu ochiul și ne-am strâns mâinile.
Din tot meciul ăsta sper să câstigam noi. Să ne regăsim dorința de a ne manifesta, de a arata că ne interesează și că ne implicăm în ceea ce ne place sau în ceea ce credem. Să ne reamintim cum să ne bucurăm.
Basca jos în fața voastră, espaniolilor !






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu