joi, 9 iunie 2011

Când la trap, când la galop

În ziua următoare a fost soare. Am vizitat Tinovul Mohoș (merită !), ne-am răcorit în Lacul Sfânta Ana, am campat și am stat la foc. Am primit cadou un jder și un urs. Primul la venire, al doilea la plecare. I-am văzut din mașină traversând liniștiți șoseaua.  
A urmat un tur de forță ... auto. Am trecut prin Miercurea Ciuc, Odorheiul Secuiesc, Sighișoara, Mediaș și Blaj pentru a ajunge în Cheile Turzii.
După o noapte liniștită și un raid prin chei a urmat Salina Turda, varianta amenajată. Frumos, în funcție de gust.
Apoi cap compas spre Padiș. Am făcut pauză în Huedin pentru aprovizionare și ne-am continuat drumul spre Răchițele, Doda Pilii, Ic Ponor cu finalizare la Cabana Brădet. Despre starea drumului voi scrie altădată. Încă un cadou : o ciută cu iedul după ea.
Ziua următoare am făcut, în sfârșit, un traseu. Am plecat de la cabană spre Poiana Ponor, cu un ocol pe la izbucul cu același nume, am traversat zona La Grajduri, am urcat spre Focul Viu apoi spre Pietrele Galbenei.
A doua jumătate a zilei a plouat. Așa că am ajuns ciuciulete la Brădet.
Privim înainte cu speranță ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu