duminică, 5 iunie 2011

Socoteala din târg ...

Pesemne că am avut un presentiment. Am vrut să alergăm după ape și apa ne-a dat de furcă. Dacă tot am ratat Lacul Vulturilor (prost marcaj !), dacă am sacrificat Cascada Pruncea pentru o vizită mai lungă la Prejmer, dacă am ajuns împreună cu Noe și potopul lui la Lacul Sfânta Ana de unde ne-am retras la Băile Tușnad pentru popasul de noapte (în condiții de pensiune decentă) și dacă tot mi s-a stricat jucăria de descărcat poze (a se înțelege cititorul de carduri), mă aștept ca Mama Natură să-mi ofere o revanșă in zilele ce urmează.
Veștile bune ar fi : nu am uitat cum se pune un cort, am văzut Prejmerul și pe dinăuntru și pe dinafară, am mers desculță prin iarbă, am facut o baie fierbinte și am acces la net. Ha !
În mare, am petrecut două zile și relanxante și enervante, soare alternând cu ploi.
Mă voi revanșa cu fotografii cât de curând.
Voi savura acum o bere în cinstea zilelor ce vor urma, fiecare din ele mai reușită decât cea de ieri.

PS : Așa cum am promis, am dat două ture în giratoriul din Sfântu Gheorghe. Da, i-am zăpăcit din nou !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu