Bun venit !

Dacă vă place (și vă place !) să hoinariți, dacă sunteți (și sunteți !) mici exploratori, dacă aveți (și aveți !) curaj de cercetaș, nu mai stați pe gânduri.

vineri, 10 iunie 2011

...privind înapoi cu mânie

N-a fost să fie Padiș anul acesta. La șapte dimineața, ceață. Am mai dormit puțin, poate dispare. La ora opt, ceață. Mai bagăm o oră de somn, cine știe. La nouă, ceață și burniță.
Așa că ne-am retras din munți prin partea bihoreană. Am traversat Munții Bihor-Vlădeasa de la est la vest, de la Ic Ponor la Boga.
Pentru că nu putea să treacă o zi fără scop turistic, am hotarât ca punctul central să fie Peștera Urșilor. Am regăsit-o la fel de frumoasă. Vizita de 45 de minute mi s-a părut de această dată insuficientă.
Următoarea săptamână vom avea tabăra la Iaz, Sălaj. Nu va fi o perioadă 100% de relaxare, dar mai avem câte ceva de vizitat.
Mâine vom începe cu Grădina Botanică din Jibou.